Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΣΚΕ 21-1-2010





21-1-2010
Σύντροφοι-σσες,
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι, πριν καν το προεδρείο του Συνδικάτου κλείσει ένα μήνα λειτουργίας έκανε τα θαύματά του!
Κατάφερε να βάλει σε κρίση την εργασία 31 (τριάντα ενός) συναδέλφων. Αναφερόμαστε στους συνάδελφους που από το 2004 εκκρεμεί η πρόσληψή τους στην ΕΘΕΛ, ύστερα από παράλογη απόφαση του ΑΣΕΠ.
Είναι αδιανόητο να αφήνουν τη νομική υπηρεσία της Εταιρείας να ζητά την εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων που εκκρεμούσαν, πριν εκδικαστεί η υπόθεση στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ,

• κάθε κρυφή συμφωνία του προέδρου του Συνδικάτου με τη διοίκηση της Εταιρείας, που έχει στόχο την απόλυση των τριάντα ενός εργαζομένων με αποτέλεσμα, το πολιτικό κόστος της κυβέρνησης.

• Την προσπάθεια αφαίρεσης του βιβλίου πρωτοκόλλου του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ ώστε, να μην μπορεί να πρωτοκολληθεί κανένα έγγραφο προς αυτό από την παράταξη της ΠΑΣΚΕ. Αρνήθηκαν με φασιστικό τρόπο ακόμα και την πρωτοκόλληση της παραίτησης του μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου, Λουλακάκη Γεώργιου.

• Τον αυταρχικό τρόπο διοίκησης του Συνδικάτου και την απαγόρευση από πλευράς προεδρείου σε συναδέλφους αλλά και σε Συνδικαλιστές που ανήκουν στην παράταξη της ΠΑΣΚΕ, στην αίθουσα του Διοικητικού Συμβουλίου.

• Την απόφαση του προεδρείου που με ευκολία και χωρίς διαβούλευση στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδικάτου και σε κρυφή συνεννόηση με την διοίκηση της εταιρείας, προσπαθούν να κάνουν ¨μπαλάκι¨ τους συνάδελφους Σταθμάρχες, οργανώνοντας κυκλώματα εργασίας και στέλνοντάς τους να δουλεύουν καθημερινά σε διαφορετικό σταθμαρχείο, αφού πρώτα (προφορικά) φρόντισαν να βολέψουν ορισμένους ¨δικούς τους¨, ώστε να τους χρησιμοποιήσουν ως ¨παπαγαλάκια¨ για την επίτευξη του στόχου τους.

Το Σωματείο Τεχνικών με πρωτοβουλία της ΠΑΣΚΕ και μετά από απόφαση του Διοικητικού τους Συμβουλίου, προχώρησε σε κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων προκειμένου, να υλοποιηθεί η Σ.Σ.Ε 2009 στο ακέραιό της (πρόσθετη νοσοκομειακή περίθαλψη).

• Το προεδρείο του Συνδικάτου, τι σκοπό και τι πρόταση έχει γι΄ αυτό το θέμα ;
• Τι προτίθεστε να κάνετε για την παντελή έλλειψη ανταλλακτικών στην Εταιρεία ;
• Πως σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε την έλλειψη προσωπικού (1200 οδηγοί – 236 τεχνίτες, σύμφωνα με το οργανόγραμμα της Εταιρείας);
• Ποιες οι ενέργειές σας για την έναρξη διαπραγματεύσεων της νέας Σ.Σ.Ε;
• Πως σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε την βάρβαρη καθημερινότητα των οδηγών;

Για όλα αυτά αναμένουμε απαντήσεις και σε περίπτωση που δυσκολεύεστε, ορίστε Γενική Συνέλευση του κλάδου ώστε, να απαντήσετε στους εργαζόμενους.

Τελικά ο Σύνδεσμος Οδηγών, όπου ανήκει και ο Γραμματέας του Συνδικάτου, κατάφερε μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα να κάνει την ιδεολογία του λειτουργία του Συνδικάτου. Με αυταρχισμό και ολοκληρωτισμό δεν διοικούνται Συνδικάτα! Χρειάζεται συναίνεση και συνεργασία!

Η παράταξη της ΠΑΣΚΕ με αίσθημα ευθύνης απέναντι σε κάθε εργαζόμενο, θα βρεθεί αντιμέτωπη σε οποιονδήποτε μηχανισμό και σε οποιαδήποτε κρυφή συμφωνία που θέτει σε κρίση την αξιοπρέπεια των εργαζομένων και τη λειτουργία της Εταιρείας.

ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ!


Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

2 σχόλια:

nikolas.driver είπε...

Nα συμφωνήσω και εγώ μαζί σου όσο αφορά την εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων , αφού όμως ζητήσω να μας ανακοινώσεις τους λογούς για τους οποίους εκκρεμεί η πρόσληψη των συναδέλφων .. Ακόμα να σου πω ότι δεν νομίζω να έχει κάποιο κόστος η κυβέρνηση από την ενδεχόμενη όπως περιγράφεις απόλυση των 31 εργαζομένων , εδώ δεν έχει για το χάλι των συγκοινωνιών γενικότερα … όχι μόνο η τωρινή αλλά η οποιαδήποτε κυβέρνηση . Συνωμοτικές πράξεις εναντίων εργαζομένων σαφώς και πρέπει να καταγγέλλονται , όμως νομίζω ότι πρέπει να συνοδεύονται κι από τα απαραίτητα αποδεικτικά Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αφού στερούν από την ΠΑΣΚΕ την πρωτοκόλληση εγγράφων , γιατί δεν τους πλακώνετε στις κλωτσιές ? Έχετε όλα τα φόντα νομίζω ! Μεγάλη μερίδα του εκλογικού σώματος , κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και αρκετά παπαγαλάκια ως εκτελεστικά σας όργανα . Όσο αφορά τους σταθμάρχες να σου θυμίσω ότι όλοι τους μπήκαν σε μια διαδικασία διαπλοκής με την εταιρεία , οπότε γιατί να με ενδιαφέρει αν θα δουλεύουν σε κύκλωμα η αν θα μετακινηθούν κάθε μέρα σε διαφορετικό σημείο εργασίας ? Αν έμενα με μετακινήσει η εταιρεία θα κλείσουν τα κλουβιά τους ? Βεβαίως όχι γιατί το καταστατικό δίνει την δυνατότητα στην εταιρεία για υπηρεσιακούς λόγους να μας μετακινεί όπου εκείνη κρίνει . Εκτός αυτού η θερμοκρασία είναι στους δέκα βαθμούς που σημαίνει ότι κάποιοι με έγραψαν στα αρχίδια τους και θα φάω πολύ κρύο περιμένοντας στο δρόμο για αλλαγή . Ο διαπλεκόμενος όμως προϊστάμενος μου θα πάει στο κλουβί του, θα φτιάξει τον ζεστό καφέ του , χωρίς να συστέλλονται οι αρτηρίες του και το μυοκάρδιο του . . Αν δεν ξέρεις πως θα δράσει το προεδρείο για τους παραπάνω προβληματισμούς σου να σου πω εγώ , όχι ότι έχω πληροφορία απλά υποθέτω . Όσο αφορά τα ασφαλιστικά μέτρα κατά της εταιρείας δεν θα κάνει τίποτα , τους προλάβατε βλέπεις θα σας πουν και απλά θα αναμένουν τις αποφάσεις . Για το προσωπικό μην ανησυχείς , έχουμε πολλές βλάβες και δεν χρειάζεται . Για τα ανταλλακτικά δεν ξέρω να σου πω κάτι. Μάλλον θα έρθουν μερικά ώστε να μπορούμε να δουλέψουμε κανά ρεπό γιατί τώρα δεν μπορούμε ούτε αυτό . Γενική συνέλευση κάποια στιγμή θα κάνουμε . Γιατί τόση βιασύνη δεν καταλαβαίνω . Και τι θα γίνει αν κάνουμε συνέλευση ? Θα μαζευτούν τα παπαγαλάκια κάθε παράταξης και θα προσπαθούν να εξαργυρώσουν το γραμμάτιο που έχουν . Τέλος να πω ότι χαίρομαι ιδιαίτερα , που έστω κι έτσι η ΠΑΣΚΕ αναγκάζεται να ενεργοποιηθεί και να αναλάβει πρωτοβουλίες προς όφελος των εργαζομένων , αν κι ακόμα είναι μακριά από τον ρόλο που πρέπει να παίξει στα δρώμενα του κλάδου . Ίσως για αυτό αναλαμβάνει πρωτοβουλίες έχοντας θερμούς υποστηρικτές τους τεχνίτες και τους σταθμάρχες όπως αφήνεις να εννοηθεί , ομάδες συναδέλφων που υστερούν αριθμητικά . Μάλλον παίζει το τελευταίο της χαρτί με μια παλιά τακτική που την έμαθε και στην γαλάζια παρέα . Η ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ της βλέπεις δεν της αφήνουν και πολλές επιλογές ως προς την αλλαγή τακτικής . Εύχομαι σύντομα να βρει τον δρόμο της , που είναι κοντά σε όλους μας και όχι κοντά στους λίγους . Έτσι θα την αισθανθεί πιο κοντά ο κλάδος , αφού έχοντας αφήσει τις σκοπιμότητες προς όφελος μερικών θα αποτελεί πλέον δύναμη εμπιστοσύνης , αποφασιστικότητας και δράσης , στοιχεία που πρέπει να έχει κάθε υγιή παράταξη που λέει ότι αγωνίζεται για τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων . Θα αναμένουμε την εξέλιξη αυτή και θα επικροτήσουμε όλους αυτούς που εργάστηκαν για το σκοπό αυτό.
ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΤΑΞΙΚΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ .

Ανώνυμος είπε...

Kalhmera se olous!
Symfwnw apolyta me to parapanw keimeno!!!
Apla tha prosthesw oti auto den isxyei mono gia thn PASKE alla kai gia thn DAKE opws kai gia oles tis syndikalistikes paratakseis!
Euxomai na mhn doume staseis kai symperifores prodwsias apo toys syndikalistes mas opws vlepoun tis meres autes oi agrotes giati... na to kserete erxontai dyskoloi kairoi!!!


Gia thn ypografh
Deep Blue